We współczesnym, coraz szybciej zmieniającym się świecie, bezustannie natykamy się na wiele różnych zjawisk. Jedne z nich klasyfikujemy jako pozytywne, inne jako negatywne bądź neutralne. Do takich tematów należy cokolwiek kontrowersyjna kwestia coraz dłuższych bloków reklam w TV, która jest coraz częściej podnoszona. Wielokrotnie ludzie na różne sposoby wyrażali swoje emocje odczuwane z tego powodu i żywiołowo o tym dyskutowali. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to dość dobre rozwiązanie. Istnieje zapotrzebowanie na dłuższe bloki reklam, co wynika z faktu, że trzeba gdzieś reklamować swoje produkty i usługi i dlatego obecna sytuacja się nie zmienia. Kolejnym tego efektem jest źródło zarobku dla telewizji, co nie jest bez znaczenia dla tych, którzy się na to decydują. Ogólnie wydaje się, że jest to zjawisko o dość pozytywnej wymowie i korzystnym wpływie na wszystko, do czego się odnosi.

Jest to jednak niewłaściwe i bardzo ryzykowne działanie, które niejednokrotnie przynosi więcej szkody niż pożytku. Dzieje się tak dlatego, że dłuższe bloki reklam często stają się udręka dla widzów i w takiej sytuacji argumenty zwolenników do nikogo nie przemawiają. Co więcej, często uznaje się to po prostu za nudne i nie widzi się w tym nic pozytywnego, wręcz przeciwnie. Należy zachować trzeźwy osąd i nie dać się zwieść. Dlatego jak najszybciej powinno się podjąć stanowcze kroki, aby ta niekorzystna sytuacja uległa poprawie zanim stanie się nie do opanowania.

http://www.pc-media.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here