Wielu z nas nie jest zadowolonych ze swojej obecnej pracy. A to z powodu szefa, a to z powodu nieadekwatnej płacy do wykonywanych obowiązków, często mamy też zbyt dużo na głowie, a zdarza się również, że jesteśmy po prostu wypaleni. Czasami taka sytuacja wydaje nam się bez wyjścia. Jeśli jednak jesteśmy pewni, że sami chcemy być sobie szefem, to rozpoczęcie własnej działalności jest doskonałym rozwiązaniem. Jeśli nie jesteśmy zdecydowani co do rodzaju prowadzonej działalności, to rozważmy drukowanie koszulek. Firmy zajmujące się nadrukami cieszą się co raz większym powodzeniem, co oznacza, że  jest zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi.  Co ważne do tego nie potrzeba specjalistycznego wykształcenia. Ważne jest natomiast nastawienie, motywacja oraz trochę wyczucia smaku.

Od czego zacząć?

Aby otworzyć punkt z drukowaniem koszulek, należy spełnić dwa warunki. Po pierwsze używać materiałów dobrych jakościowo, ponieważ nikt raczej nie chce kupować kiepskich wyrobów. Po drugie cena musi być atrakcyjna dla klienta. Jeśli zależy nam żeby klienci do nas wracali, a produkty sprzedawały się jak świeże bułeczki  to drukowane koszulki oraz inne nadruki przez nas wykonywane muszą być dobrej jakości iw rozsądnej cenie. Drukowanie koszulek, rozpocznij oczywiście od zamówienia towaru. Dobrej jakości koszulki można bez problemu nabyć w hurtowniach. Kolejna rzecz to wyposażenie. Do prowadzenia firmy zajmującej się drukowaniem koszulek potrzebne Ci będą profesjonalne maszyny, specjalistyczne oprogramowanie, a także maszyny, które zaprojektowany przez ciebie nadruk będą wykonywać.

Gdzie zbyt?

Zajmując się drukowaniem koszulek swoje usługi możesz wykonywać stacjonarnie, ale firma oferująca tego typu produkty musi działać w Internecie. To jeden z głównych kanałów dystrybucji towaru. Dlatego też podstawą jest profesjonalna strona internetowa firmy- pośrednictwem internetu. Na twojej stronie niezbędny jest formularz zgłoszeniowy, za pomocą którego będziesz mógł  przyjmować zamówienia oraz numer telefonu komórkowego, który będzie działał całą dobę. Ważne jest także codzienne kontrolowanie skrzynki pocztowej, by natychmiast odpowiadać na zapytania klientów. Ważne jest także byś śledził ją regularnie by nie stracić intratne zlecenia. Nie zapominaj o reklamie.  Postaw na ciekawe ulotki, plakaty i wizytówki. Wystawiaj się w miejscach typu różnego rodzaju lokalnych jarmarkach, targach, festynach i innych imprezach masowych, na których może być popyt na koszulki i inne gadżety z oryginalnym nadrukiem.

http://lapetit.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here