Masz kiosk, ale nie masz czasu go prowadzić, ale nie chcesz go sprzedawać, bo może kiedyś wrócisz do tego interesu. Albo może sprzedasz go w późniejszym czasie, jeśli np. lokalizacja Twojego kiosku się poprawi, to może wtedy sprzedaż go w lepszej cenie. Wynajmując kiosk, musisz opisać, gdzie się mieści Twój kiosk, ile ma metrów. Również musisz podać za ile chcesz go wynająć, oraz na jaki czasu, bo od tego, też może zależeć cena tego wynajmu. Podaj też ile pomieszczeń jest w tym kiosku, czy jest tylko jedno pomieszczenie, czy np. jest podzielony na dwa itd. dodaj też, czy Twój kiosk jest np. chroniony przez firmę ochroniarską, jeśli np. byłaby taka potrzeba interwencji, to żeby ktoś,kto będzie wynajmował od Ciebie wiedział, że ma w kimś oparcie. Dodatkowo też podaj jakie elementy w kiosku zostają, a jakie Twój potencjalny klient będzie musiał w swoim zakresie załatwić. Oczywiście będziesz musiał podać listę swoich kontrahentów, z którymi masz umowę na gazety, czasopisma i inne rzeczy znajdujące się w kiosku, tak aby Twój klient, wiedział, do kogo ma się zgłaszać, po kolejne zamówienia. Ustalcie też godziny otwarcia kiosku, czy zostają takie jakie Ty ustaliłeś, czy Twój klient, może je pozmieniać „pod siebie”. I to samo tyczy się dni otwarcia kiosku. Również ustalcie jakie zmiany w kiosku może Twój klient zrobić sam, a na jakie musi mieć Twoje pozwolenie. Jeśli to wszystko uzgodnicie, to spiszcie odpowiednią umowę, tak abyś Ty i Twój klient mieli „podkładkę” prawną, w razie jakiejś sytuacji.

http://www.dekoteria.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here