Jak pokazują badania w Polsce nadal wiele firm, zwłaszcza tych małych oraz średnich nie posiada własnej strony internetowej. Jak wskazują eksperci nawet dwie trzecie klientów nie posiada własnej, firmowe strony internetowej. W ten sposób takie firmy całkowicie zamykają się na jeden z najważniejszych kanałów marketingowych oraz coraz bardziej rozbudowany kanał sprzedażowy. W sieci, poprzez korzystanie z urządzeń mobilnych, ale również szybkich płatności elektronicznych, coraz większa liczba klientów decyduje się na zakupy, czy korzystanie z usług, zwłaszcza oferowanych w sposób zdalny. Z tego powodu, jeśli prowadzimy działalność biznesową musimy posiadać własną stronę www. Możemy z jednej strony wykorzystywać ją jedynie do prowadzenia bardziej rozbudowanych działań promocyjnych. Z drugiej strony możemy również wykorzystać aplikacje internetowe jakie pozwalają nam na prowadzenie w sieci sprzedaży. W ten sposób możemy znacznie zwiększyć dostępność naszych produktów oraz usług dla większej liczby klientów, co tanim kosztem może pozwolić nam na osiąganie sporych zysków.

http://www.activisio.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here