Wzrost dostępności do towarów i usług oraz edukacyjna działalność mediów zmodyfikowała naszą dietę. Coraz częściej korzystamy z różnorodnych przepisów kulinarnych prezentowanych w mediach. Począwszy od telewizji śniadaniowej, w której codziennie prezentowane są nowe potrawy i rozwiązania smakowe po stałe rubryki na potrawy sezonowe w czasopismach kolorowych. W okresach świąt redakcje prześcigają się w przepisach na klasyczne potrawy, w sezonie na przykład na grzyby otrzymamy dziesiątki informacje jak można je przysadzić. Ponad to medialna moda na daną kuchnię, włoska, chińską czy japońską zachęca odbiorców od spróbowania określonych specjałów. Ukierunkowane programy kulinarne, sponsorowane przez konkretne firmy z branży spożywczej napędzają sprzedaż. Reklama niebezpośrednia i mniej jawna bardzo często oddziałuje na użytkowników mediów silniej i dłużej. Pozytywnym aspektem tego stanu rzeczy jest mimo wszystko coraz większa świadomość dietetyczna społeczeństwa i dbałość o jakość i ilość spożywanych produktów.

http://www.e-komers.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here