700 000 tysięcy produktów, 800 marek i niezliczona liczba sklepów – tak w skrócie wygląda Sellektor – pierwszy startup, dla którego moda to nieograniczona liczba kompozycji odzieżowych. Teraz przeglądanie internetowych wyszukiwarek, ulubionych sklepów odzieżowych czy aukcji na portalach aukcyjnych mija się z celem. Wystarczy przeprowadzić „sellekcję” na Sellektor.com.

Odzież i nie tylko

Główną inwencją powstania tego startupu było stworzenie platformy, która pozwoli dotrzeć kobietom do najlepszych światowych sklepów odzieżowych. Dziś możemy już powiedzieć z pełnym przekonaniem, że udało się to w stu procentach. Rzeczywiście kobiety mają dostęp do szerokiego, w zasadzie niczym nieorganicznego rynku odzieżowego. Jedno kliknięcie myszką, dodanie produktu do internetowego koszyka i każda kobieta może ubrać się jak modelka na wybiegu, ulubiona aktorka, piosenkarka czy inna mniej lub bardziej rozpoznawana artystka.

W jednym miejscu zebrano najlepsze sklepy odzieżowe z Polski i ze świata. Dzięki temu dostęp do najlepszych marek odzieżowych i najnowszych kolekcji jest w zasadzie na wyciągnięcie ręki. Tak szeroki dostęp do odzieży to jednak nie wszystko. Pod uwagę wziąć trzeba również ceny. Przy takim zasięgu nie trudno znaleźć coś w cenie promocyjnej, co będzie prawdziwym odzieżowym „Świętym Graalem”.

Akcesoria i produkty lifestyle

Oczywiście na sellektor.com znajduje się nie tylko odzież. Ponadto nie sposób nie odnieść się do znajdujących się tutaj akcesoriów. Nie jest przecież tajemnicą, że do torebek, szalów czy innych tym podobnych dodatków każda z kobiet przywiązuje ogromną wagę. Tych jest tutaj całe mnóstwo, dzięki czemu coś dla siebie znajdzie każda kobieta niezależnie od wieku czy swoich upodobań i gustu. Dodatkowo znaleźć można tu również produkty z zakresu lifestyle, jak i wszelkie dekoracje.

Atrakcyjny partner

Szeroki zasięg oraz duże zainteresowanie ze strony Klientek oddziałuje również na same sklepy, których w bazie marki Sellektor szybko przybywa. Mimo dużej bądź co bądź konkurencji, sklepy takie ze swoją ofertą mogą trafić do szerszego grona Klientów, a stąd już tylko niewielki krok do poprawienia wyników sprzedaży.

O samym startupie powinno być natomiast coraz głośniej. Szczególnie że reklamuje się on również poprzez coraz liczniejsze imprezy kulturalne. Jedną z takich imprez, której partnerem był Sellektor, jest Poznań Art Week. Dla niewtajemniczonych wyjaśniamy, że jest to inicjatywa powstała na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Wydarzenie to organizowane jest corocznie w pierwszych dniach czerwca. Jest to swego rodzaju wystawa będąca wynikiem pracy studentów z ponad 140 pracowni uniwersyteckich.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here