Ulotki to kolejny czynnik reklamowy. Możemy powiedzieć, że ten czynnik jest najpowszechniej wykorzystywany, wystarczy nie odwiedzać naszej skrzynki pocztowej przez kilka dni i wówczas zobaczymy, ile tak naprawdę ulotek oraz małych reklam jest w niej zamieszczone. Do tego zatrudnia się osoby, które chcą zarobić. Dzięki temu możemy powiedzieć, że ulotki to nic innego jak tutaj bardzo ważny czynnik reklamowy. Jednak większość takich ulotek jest po prostu do wyrzucenia. Nie oznacza to, że są one źle przygotowane. Wręcz przeciwnie. Pokazuje to nam, że jednak niestety ale tutaj ludzie nie korzystają tak powszechnie z takich ulotek, a znajdowanie ich w skrzynce pocztowej jest po prostu nachalnym posunięciem. Dlatego jest to tak traktowany czynnik. Jednak jest tutaj duża szansa, że ktoś się zainteresuje takimi aspektami i sposobami reklamy. To jednak nie przechodzi bez echa. Wiedzą o ty osoby przygotowujące reklamy jak i osoby, które bezpośrednio czytają dane ulotki i na pewno tutaj się nimi interesują.