Sposób rozpowszechniania produktu zależy od środków, którymi jest przekazywana informacja reklamowa. Ta z kolei w znacznym stopniu zależy od mediów, w których jest rozpowszechniana. Reklama telewizyjna operuje zarówno dźwiękiem, jak i obrazem. Ma szeroką gamę oddziaływania na odbiorcę. Od skojarzeń na polu erotycznym, po przypominanie idyllicznego obrazu polskiej rodziny. Reklama radiowa ogranicza się wyłącznie do dźwięku. Odbierając jej możliwość przyciągnięcia obrazem, zmuszamy wręcz reklamodawców do operowania śmiesznymi, bądź irytującymi tekstami, gagami czy (o zgrozo!) piosenkami. Potem ciężko uwolnić się od skocznej melodii i głupiego tekstu przyśpiewki. Reklama internetowa może irytować nagłym pojawianiem się na ekranie, zsuwaniem się w ślad za kursorem oraz oszałamiającym dźwiękiem. Można ją jednak szybko wyłączyć. Bannery reklamowe bardziej denerwują. Nie można ich wyłączyć, gdy mamy na to ochotę i przez cały czas przebywania na stronie atakują nasze oczy przewijanymi napisami oraz migoczącymi barwami.

http://www.margines.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here