Skuteczność reklamy

Reklama stała się dźwignią handlu. W dzisiejszej rzeczywistości zajmuje moim zdaniem pierwsze miejsce kiedy staramy się wybrać towar lub usługę pośród setek jej podobnych. Coraz trudniejszym zadaniem jest wybranie tego co zaspokoi nasze oczekiwania. Jest tyle produktów, że wielokrotnie reklama usilnie namawia osobę na kupno niepotrzebnego do niczego towaru. Wielokrotnie spotkałam się z nietrafionym zakupem który wywołany był wpływem reklamy. Skuteczność reklamowanego produktu znacznie wzrasta jeśli chodzi o masowego nabywcę. Reklama wyznacza często trendy w modzie. Dzięki niej pod wpływem chwili często podejmujemy decyzję zakupu.Uważam jednak, że dobrym rozwiązaniem są kampanie społeczne. Mają one na celu wyostrzenie ludzkiej wrażliwości na krzywdę bliźniego. Zadanie kampanii społecznych niweluje ogólny zły moim zdaniem wpływ reklam na chęć posiadania przedmiotów. Reklama jest znana ludzkości już od czasów starożytnych gdzie zwykle wypisywano ogłoszenia na murach budynków. Dzisiejsza reklama ma rozbudzić chęć posiadania.

http://www.adpublica.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here