Prowadzisz własny biznes? Oczywistym jest, że zależy Ci na jak najlepszym prosperowaniu przedsiębiorstwa w branży. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności bez wątpienia bardzo istotną rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa odgrywa reklama. Mówi się że  najlepszą formą reklamy jest reklama pantoflowa, czyli z tak zwanego polecenia. Nic w tym dziwnego, skoro ktoś kto korzystał już naszych usług poleca nas innym osobom, a co więcej podkreśla, że był z tych usług zadowolony, to potencjalny klient zazwyczaj tym zapewnieniom wierzy i tym chętniej będzie chciał skorzystać z usług naszej firmy.  Wystawiam nam w ten sposób dobra opinię i reklamę Jest jednak kilka innych metod naprawdę skutecznej reklamy firmy.  W dobie wszechobecnego internetu dobrym źródłem reklamy są różnego rodzaju platformy internetowe gzie spotykają się zleceniodawcy oraz zleceniobiorcy, w niemały stopniu skuteczne są także reklamy banerowe, czy też reklamy w radiu i telewizji. Te ostanie trafiają chyba do największej liczby odbiorców w tym samym czasie.

Logo

Pierwszym co rzuca nam się w oczy, gdy poznajemy jakąś nową firmę jest oczywiście bez wątpienia nazwa firmy. Nazwa firm  powinna odróżniać ją od innych firm, być unikalna. Im bardziej chwytliwa i wpadająca w ucho lub zapadająca w pamięć, tym lepiej. A co po za tym? Drugą w kolejności rzeczą, którą zapamiętujemy kojarząc daną firmie jest jej logo. Logo jest szalenie istotną rzeczą w firmie. Do naszego mózgu najszybciej docierają informacje w formie obrazkowej. Dlatego logo jest takie ważne. Nawet jeśli zapomnimy nazwy firmy, to prędzej będziemy kojarzyć czym się ona zajmuje po jej logu. Każda firma na rynku chce być identyfikowana i rozpoznawalna, dlatego coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na reklamę na koszulkach, czyli koszulki firmowe oraz różnego rodzaju odzieży firmowej, typu bluzy, polary kamizelki. Koszulki firmowe z nadrukiem są szczególnie popularne w firmach, gdzie nieodzownym elementem pracy jest obsługa i praca z klientem. Ubrania firmowe, a przede wszystkim koszulki firmowe nadają wizerunek firmie i jej pracownikom. To właśnie z nim kojarzymy markę i to do niego przywiązujemy się najbardziej. Dobrze dobrane logo na koszulce firmowej ma przyciągnąć uwagę klienta i sprawić, aby na jego widok nasuwały się konkretne skojarzenia. Pracownicy dużych firm jak na przykład McDonal’s noszą koszulki firmowe każdego dnia.  Pozwala to na identyfikację firmy, a także estetyczny wygląd każdej pracującej osoby, która tę koszulkę będzie nosić. Pomagają również zidentyfikować pracowników i stanowią o pewnej przynależności.

http://www.mooseart.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here